zpozdene reakce televize

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 1 23:25:21 CET 2011

Orwell (fikce), sranda a Orwell (skutečnost) se mohou lišit jen datem
existence...

Potíž tržního systému je v tom, že je bytostně závislý na spotřebě (to
si člověk pokaždé neuvědomí). No a spotřeba je při konečném množství
(finančně dostatečně vybavených) lidí taky konečná, takže je třeba
vymyslet něco, co ji podpoří...

P.S.: nechci nic jiného než trh, ale tohle mě na něm se.e.

---
Jirka