castecne OT - zalohovani obehoveho cerpadla

Čtvrtek Prosinec 1 21:35:20 CET 2011

Já myslím že v dnešní době je rozumné na tohle použít čerpadlo se
synchronním motorem. Má svůj měnič, nezáleží na průběhu a ani na
frekvenci, kterou to krmíte. Pro čerpadlo Calpeda stačí i DC. Má to i
podstatně menší příkon.
Anděl