Zavada mycky AEG Favorit

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 1 19:30:19 CET 2011

Mam nejakyho bacila a tak jsem se vrhnul dnes odpoledne kdyz uz mi je
lepe na dlouho odkladanou opravu mycky.

Problem byl v tom, ze dvirka zasobniku tablet otvira magnet pres zapadku
a tak byla nejaka unavena takze dvirka nedrzela zavrena a tak zena
tablety hazela rovnou do mycky. Evidentne to nemohlo fungovat ale coz
nejak to mylo.

Takze jsem shodil dvere vyndal ten elmagnet - nic tam ochozeneho nebylo,
ale byla tam vule - nenapadlo me nic jineho nez na tu pruzinu nacvaknout
kus plisku. Kupodivu to funguje.

Koukal jsem do mycky a rikam si, ze je nejak abnormalne zasvinena - zena
si stezovala ze to musi porad necim drhnout. Tak to pustim a vsechno
funguje jen se mi zda voda nejaka vlazna (mame ji pripojenou na teplou
vodu). Pichnul jsem ji na watmetr a celou dobu maximalne 120W. Hmmm
takze teleso v haji. Tak jsem hledal kde by mohlo bejt - je za zadni
stenou dole - kovova trubka na hadici vedouci k hornimu rozstrikovadlu.
Kdyz jsem ho vitezoslavne vyndal a zmeril tak jsem zjistil ze je OK. Toz
jsem sundal bocni stenu protoze tam mizely draty. Cekal jsem nejake rele
ale nic. Tak nahoru k ridici jednotce. Tu jsem vyndal a zavada byla na
svete. Vyhorel spoj na noze relatka co to teleso spina:

http://www.cncnet.info/galery/2011-12-01%20Mycka%20AEG%20Favorit/

Takze jsem tam natahnul lankem privod a mycka uz zase topi. Tech vyvodu
tam ale bylo takhle nacatych vic - vsechno jsem to proletoval poradne cinem.

Tuhle zavadu jsem zaznamenal uz podruhe - uplne stejne nam pred casem
odesla pracka Indezit - naprosto stejne v regulatoru takto odhorenej
plosnak pod rele.

Obe opravy jsou servisem uctovane za cca 3.000Kc - to se opravdu vyplati.

Kdy zacalo byt povinne bezolovnate pajeni? Mycka je z roku 2004 a zda se
mi ze to je jeste normalni pajka s olovem.

Jinak mycka AEG uz mi nesmi do bytu...pred dvema lety mi zacal tect ten
nerezovej box - v pertlovani to je jeste lepene - lepidlo po par letech
zmizelo a v tech spojich to teklo presne tak, ze to nahodne stihlo
nakapat dolu na cidlo zaplaveni.

Tak jsem si ulevil po 3h kleceni a nacviku gynekologickych chvatu.

--
S pozdravem
Radek Vicek