Re: Bezdrátový přenos dat do PC

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 1 18:07:38 CET 2011

Uz Vam odpovedal J. Buchta, len doplnim. Ked mate blutooth v
notebooku, vyuzijete ho v roli mastra. On uz virtualny seriovy port
zabezpeci svojimi ovladacmi. Ak by ste mali PC bez blutooth, mozte
pouzit nejaku USB-blutooth klucenku, alebo zmienovany rovnaky modul,
ako k jednocipu. Jeden z nich by musel byt master. Do PC by ste ho
pripojili cez MAX232 do existujuceho COM portu, alebo cez nejaky
USB-serial prevodnik (napr. FT232), ktory by cez svoje ovladace
vytvoril virtualny seriovy port v PC.

miro

PS: blutooth, ci bluetooth?