zip - soubor

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Čtvrtek Prosinec 1 15:27:26 CET 2011

Jak nejrychleji rozbalit asi 2tisíce (možná i více) zipových souborů. V
každém je jeden soubor. nechce se mě každý otevřít a rozbalit ručně.

Kdysi jsem to dělal pomocí manažeru M602 a špatně nastaveného filtru pro
rozbalení. Dnes už nevím kde sehnat ani jak to nastavit. Nevíte někdo o
nějakém způsobu dat tyto všechny soubory do jednoho adresáře a všechny
automaticky rozbalit?

Dik JL

--
Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 111201-0, 01.12.2011
Testovano: 1.12.2011 15:27:27