mcu plusminus 201x

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 1 12:35:19 CET 2011

Hej, chcelo :-)

Myslim ze najlepsie co sa bez vynalozenia stredne velkeho alebo
velkeho usilia da urobit je nieco ako ten Janov prehlad. Ten sa
nesnazil nieco sudit alebo hodnotit, iba dal na jednu kopu pre a
proti. Kvalita vyvojovych nastrojov sa blbo kvantifikuje, dostupnost
tiez a vykon je este nejasnejsi - toho sa tykaju rozne benchmarky
otaznej alebo este otaznejsej kvality.
Ked sa bude kvantifikovat kvalita vyvojovych nastrojov, je treba
kvantifikovat aj sikovnost alebo nesikovnost uzivatela. Mimoriadne
dolezity prvok.
A ked to mozno aj date dokopy, tak to skuste diverzifikovat na rozne
oblasti pouzitia, nieco ine chce priemysel malych a lacnych veci vo
velkych mnozstvach, ine chce priemysel velkych a drahych veci v malych
mnozstvach.

Pokial date dokopy takyto _kompletny_ a _objektivny_ prehlad, mozete
ho velmi draho predat. Samozrejme, za predpokladu, ze mate aspon rok
casu na hranie sa a testovanie...
Samozrejme, treba ho aspon raz rocne aktualizovat ;-)

Takze zhrnul by som to tak, ze sa oplati pouzivat aj 8-bity, aj
16-bity, aj 32-bity, od vsetkych vyrobcov a so vsetkymi vyvojovymi
nastrojmi. Alebo aj nie.

J.S.