zpozdene reakce televize

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 1 10:57:06 CET 2011

Skuste vstupit do servisneho menu. Po vystupeni TV zresetuje vsetky
svoje nastavenia do defaultu. Mozno to pomoze. Len budte pripraveny,
ze si potom budete musiet opat upravit nastavenia (jas,....).
Navody na vstup do menu su jednoducho dohladatelne na webe, nam
funguje tento postup:

Put the TV into standby then press {INFO} {MENU} {MUTE} {POWER}
buttons on the remote within 3 seconds.
The TV will turn On in the Service Menu.
Use the  {POWER} button to exit the Service Menu.

Niekde v menu asi aj pise, co je tam za procesor.

miro