AMD konci s x86?!?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Čtvrtek Prosinec 1 04:41:16 CET 2011

Dobry den,
muzete prosim tuto myslenku trochu rozvest ?
Bezne programuji v pascale mission critical aplikace a nevidim
zadnou nevyhodu proti c/c++ (snad jen to, ze temer neresim buffer overrun).
Rozdily mezi c/c++ a pascalem (delphi) jsou z hlediska praktickeho
programovani minimalni.

Predpokladam, ze se bavime o vyvoji aplikaci pro nejaky ten OS (windows), na
firmware pascal opravdu neni, to plne souhlasim.

Slavek

PS: Srovnavejme dnesni pascal(delphi) s dnesnim c/c++, pripadne pascal/c ve
stejnem obdobi.

> Pascal vznikol ako skolsky jazyk na vyuku principov strukturovaneho
> programovania. Preto je tak chudobny (napriklad co sa tyka I/O a
> interakcia s realnym svetom vobec) a preto uzitocne
> vlastnosti musia byt
> kdejako podoplnane, co ma za nasledok kazdy pascal ina ves.
>
> Programovat v Pascale je ako opravovat auto plastovymi
> nastrojmi (napr.
> http://www.obchod-detom.sk/obchod/pre-chlapcov/sada-naradia-pr
e-deti.html)
:)