AMD konci s x86?!?

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Prosinec 1 03:58:07 CET 2011

>  pascal vznikl jako jednoduchy jazyk pro 8mi bitove procesory  a
> vsechny dalsi featury jsou takovy rovnak na ohejbak

Pascal vznikol ako skolsky jazyk na vyuku principov strukturovaneho
programovania. Preto je tak chudobny (napriklad co sa tyka I/O a
interakcia s realnym svetom vobec) a preto uzitocne vlastnosti musia byt
kdejako podoplnane, co ma za nasledok kazdy pascal ina ves.

Programovat v Pascale je ako opravovat auto plastovymi nastrojmi (napr.
http://www.obchod-detom.sk/obchod/pre-chlapcov/sada-naradia-pre-deti.html)
:)

A ako Wek inde naznacil: Pascal: 1969-1970 na 60-bitovom CDC6000, snad
prvy 8-bit 8008: 1972

-m-