AMD konci s x86?!?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Čtvrtek Prosinec 1 02:11:23 CET 2011

> prijde pri
> ladeni, kdyz se dostanu obcas do assembleru, ze to normalne
> preklada do
> strojoveho kodu a jen vyuziva knihovny, takze prenositelnost asi ne.

c# (.NET) nepreklada do strojoveho kodu, ale do CIL (common intermediate
language).

> Java urcite zase prenositelna bude na urovni bytecode. A
> nakonec - ma uz
> nejakou kompatibilni verzi .net Linux? A az to pujde
> provozovat na ARM
> implementaci linuxu (coz asi pak neni? v principu problem? ) bude to
> celkem zajimave.

Na ARMu jiz hodne dlouho beha, jsou to ty operatorske panely s Windows CE.

Neco na cteni treba zde:

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Intermediate_Language

Slavek

PS: c# ma mnohem blize k pascalu (delphi), nez k c/c++, a pascal ma blizek k
c/c++ nez k c#

PS2: Kdyz slysim ty narky, jak to byvalo kdysi rychle a jak je to dnes
pomale, tak si zkuste se vratit zpet a opravdu kriticky
zhodnotit vykon tehdejsiho HW a SW. Napriklad se vratit do doby, kdy se kod
psal bez zvyraneni syntaxe a zkusit si napsat
neco maleho.
To ze byl SW psan mnohem efektivneji za cenu mensi funcionality a mnohem
vissi ceny je fakt. Nicmene cas programatora
je ponekud drahy a pokud je levnejsi pouzit lepsi HW (coz tehdy bylo ponekud
nemozne), tak proc to neudelat?

Ano delam to taky, misto abych aplikaci psal v ASM (cca 3 roky prace) a mohl
snizit frekvenci CPU z 72MHz na 20Mhz, tak
jsem to radsi napsal v c++ za cca 3 mesice.

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158