OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Srpen 31 23:23:02 CEST 2011

Tak do mna na STOP-ke zozadu jeden debil narazil. Lebo NEPREDPOKLADAL,
ZE ZASTANEM (doslovny citat) a pozeral sa dolava, ci nejde auto. Teda
nezbadal, ze ja som zastavil. Bolo to na vyjazde z D1 Poprad-zapad,
kde je hlavna cesta bez krajnice a lemovana zvodidlom. Tam sa bez
zastavenia nosom mierne do cesty neda zistit, ci nieco zlava
neprichadza... Potom este vravel cosi o tom, ze take nehody sa bezne
stavaju a ze bude musiet prednu kapotu menit asi po 1/4 roku, ci tak
nejak. Sluzobne auto, sak co, kym bude v servise, daju mu ine. Ja som
bol bez auta skoro mesiac a o tom, ze zvonku sice po oprave vyzeralo
ako nove, ale stacilo dvihnut koberec vzadu v kufri a kazdemu bolo
jasne, ze je burane, nema zmysel hovorit.

miro