OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...)

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Středa Srpen 31 23:09:06 CEST 2011

>Prides do BA, najneskor po par km mas meter za sebou debila

Ja som sa takému debilovi kedysi pokúsil vysvetliť, že v šesťdesiatke
nestačí na päť metroch za mnou zareagovať a ubrzdiť, keď zastavím.  V
jeho očiach som sa stal absolútnym trpákom, lebo on predsa zabrzdí i v
stovke na dvoch metroch kedy chce a bežne to robí.
 Minule som stál na odbočke stredne frekventovanej cesty a iba z dlhej
chvíle som sa snažil zistiť, koľko šoférov telefonuje za jazdy.
Predpokladal som, že asi tak desať percent. Napočítal som, že z
tridsiatich netelefonovali piati. P.B.