OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymtotempom ...)

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Středa Srpen 31 21:29:50 CEST 2011

Ved ja som tu moju otazku myslel iba tak akademicky. Ze stale vacsie a
horsie buzerovanie soferov tu v nasej oblasti situaciu vobec nezlepsuje,
prave naopak. A niektori si myslia, ze je to spravne.

                            Milan  Mlynarčík

-----Original Message-----
From:  Miroslav Šinko

Mentalitou. Dost som sa najazdil po nemeckych dialniciach - bez
obmedzenia rychlosti a isiel som aj >190km/h, ked situacia dovolila.
Nikto sa na Teba nelepi, noha z plynu ide vcas, vcas sa brzdi. Odstupy
a ohladuplnost je zakladny predpoklad toho, ze tam obmedzenie nemusi
byt. Aj porsche s xenonmi si za tebou necha odstup, ked ides v rychlom
pruhu 160, kym sa zaradis do praveho pruhu, kde obiahas auta, ktore
idu 140. Potom na to spokojne dupne a za minutu ho nevidis. Prechadzas
Rakuskom, ovela mensia hustota aut, da sa povedat, ze uplna pohoda.
Prides do BA, najneskor po par km mas meter za sebou debila, zachvilu
dalsieho, ktory dava smerovku dolava a vyblikava ta, hoci ty ides v
lavom pruhu za inymi autami a viac sa neda, aj keby si chcel.