OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymtotempom...)

Středa Srpen 31 18:19:12 CEST 2011

Hmmm, bez STK bych se klidne obesel, zrovna nedavno jsem koupil auto s
tyden cerstvou STK, uz pul roku nepojizdne (vadny automat a starter),
kotouce rezave do hloubky, na cepu rizeni dokonce chybi matka... Proste
korespondencni metoda ale jsem spokojeny, protoze to hrave opravim
(dily, montazni jamu a jerab v kulne mam), muzu 2 roky jezdit bez
buzerace na STK, ze mam na sroubu kapku oleje nebo ze mi rucni brzda
brzdi o 10% pod limit (typicky problem u Omegy, brzda je vylozene
parkovaci a vetsinou jen mereni STK zkrati zivotnost o 50%...) nebo ze
mi chybi centimetr plastove listy na dverich (jsem ji na miste serval
celou a technik mel kliku, ze jsem se udrzel a nepretahnul ho s ni po
kebuli).
A tak to je se vsim, kdyz jsme u aut, vemte si treba vyrazeni - auto je
brano jako odpad, pritom jen roztridenim kovu do sberny lze aktualne z
prumerneho auta  vytezit cca 5000Kc, nehlede na moznost prodeje ND za
slusne ceny. Zase si na tom nekdo masti kapsu.