RE:MX- 5xx stavime indukcni pajecku

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Středa Srpen 31 17:50:21 CEST 2011

V puvodni  MX-500P je trafo 230/50  80VA -> step-down LM2576, coz je vlastne zdroj 1,2 - ~50V
Trafo je velke a neni to bezna skladova polozka cili nejde o nic levneho.
Pokud by v krabici zdroje pajecky nebylo trafo tak v SMD montazi vychazi bedna tretinova.
Na Ebay lze koupit 120W zdroj k notebooku vcetne postovneho za 19.95$, tedy za stejno nebo levneji nez vyjde trafo od Tronic a  bez postovneho, respektive kolega ma podobnych zdroju od ruznych tiskaren (29V 3A) plny suplik.

Cili myslenka je notebokovy nebo libovolny podobny zdroj 15-30V 100W na snure k pajecce, do pajecky leze rekneme 19V, nasleduje menic v topologii SEPIC treba s LM3488 cimz opet mame zdroj 1,2 - 50V. Jak LM2675 tak LM3488 maji FB 1.2V cili by to teoretickyt melo chodit oboji stejne , teoreticky :-)

JK