OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymtotempom...)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Srpen 31 17:11:40 CEST 2011

Ad STK a kouknuti pod auto - to znamena, ze mam moznost se jednou za dva
roky kouknout pod auto, jen protom ze mi nekdo naridil, ze tam musim? A
nepoustili by vas pod auto v servisu za rohem treba i jednou za mesic? Navic
ten kdo nechce, tak na STK pod auto nepoleze, stejne tak, jako pdo nej
nepoleze v servisu ani u sebe v garazi.

Ad brzdy - pripoustim, ze otestovani brzd je prinosne, ale jednak za 10% z
STK (snad, jisty si nejsem) nikoho nevyhodej, takze normalni vohnout to bude
resit uplne stejne, jako kdyby na STK nebyl (nijak), druhak kdo se o stav
auta zajima, ten jezdi na preventivni prohlidky sam a dobrovolne.

U emisi je to, zvlaste u tech turbodieselu, takove dvojsecne. Ano, dozvim se
(neprimo), ze memu motoru neco je, nebo ze je v poradku. A nebo taky z emisi
neodjedu - jen ja vim o dvou pripadech, kdy na emisich merili auto tak
dukladne (ovsem v souladu s metodikou), ze si to ten motor nenechal libit,
tedy Tdi motor "na plnej" a drzet asi minutu (s tim casem si nejsem jisty,
kazdopadne na diesel zatracene hodne) - Volvo 850, 2.5tdi, automat (stejna
kombinace, kterou mam ted ja, proto mne to zaujalo). Motor na vymenu,
nahrada skody zadna - vse bylo podle reguli...

Jinak netusim, jaky je prinost STK - kdo to bude chtit "ojebat", muze i
dneska, jen to neco stoji. Kdo se o auto stara, nema problem, krome toho, ze
ho na STK zjezdej za nejakou marginalitu (na starem aute se proste neco
najit MUSI).

Pavel Kutina