OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymtotempom ...)

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 31 16:57:05 CEST 2011

 31.8.2011, 16:46:03

Jiste ze muzeme, kuprikladu zrusit STK. V USA maji neco srovnatelneho
jen v nekterych statech a taky to jde.
Principialne jsem proti omezovani svobody, ale uznavam, ze v praxi
nejaka regulace byt musi.
Vetsina prikazu a zakazu je dvojsecnych, prinasi neco dobreho i neco
spatneho. IMHO by mela byt vydavana jen takova omezeni, kde kladny
ucinek  vyrazne prevysuje negativa. A o tom kdy tomu tak je, musi
rozhodovat tvrda data, nikoliv pocity "expertu" nebo tlaky lobistu.
Coz se bohuzel nedeje.
Brzdy si prece muzete nechat zkontrolovat i sam, treba kazdej mesic,
pokud si myslite ze je to pro vas prinos. Pokud by STK nebyla povinna,
tak to preci neznamena zakaz kontroly brzd nebo prohlidky vozu ze
spoda.
Kdyz vas boli hlava, tak si holt vezmete aspirin, nebo jdete k lekari.
A nepotrebujete k tomu povinne prohlidky 2 x tydne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz