OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymtotempom ...)

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Srpen 31 16:41:53 CEST 2011

No stat se muze cokoliv, treba na vas spadne meterorit.

Ja jsem za STK naopak rad - v dnesni dobe kdy zrusily veskere verejne
najezdove rampy - je to jedna zmala moznosti se kouknut pod auto.
Dalsi vec, ze vim ze mi auto brzdi - zrovna posledni STK - zjistilo se
ze mi nebrzdi prave zadni kolo - lehoucce propustelo prase - nikde nic
neteklo - jen brzdnej ucinek 10% - pri beznem brzdeni to nepoznate -
poznate to az nahodou prijde situace kdy pojedete nalozenej na zadek a
bude treba snih.
Neznam cloveka kdo by preventivne nechaval rozebirat brzdy aby zjistil
jestli neco neni spatne...
I ty debilni emise kdyz uz nic jineho u nafty aspon reknou, ze je motor OK.
Kdybyste mel pravdu (ze jsou lidi zodpovedny) tak neexistujou lidi co
STK svindluji - nechavaji tzv. auto protahnout STKckem. Proste budou
jezdit dokud se neco nestane. Uz jsem to psal pred chvili - je mi jedno
ze zmrzaci sebe, ale bohuzel v provozu se vyskytuji i cizi lidi.

--
S pozdravem
Radek Vicek