OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymtotempom ...)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Srpen 31 16:30:11 CEST 2011

Ale vsak mate naprostou pravdu - ani jedno z uvedenych omezeni neni nutne a
uz vubec neni nutne jej aplikovat represivne.

Alkohol za volantem - kolik myslite, ze je lidi, co nejezdi pod vlivem jen
proto, ze se boji ze je nekdo chytne? Dovolim si tvrdit, ze ten, kdo by pil,
pije i ted a je mu to srdecne jedno. Kdo nepije, toho zakon nepostihuje ani
ted - s vyjimkou dopravne-buzeracnich akci, kdy se lovi male ryby, majici v
ustech napriklad zvykacku (viz napr.
http://www.osbid.org/index.php?t=article&n=clanek-magistrat-v-k-varech-vede-sporne-prestupkove-rizeni-156)... V
pripade zavineni nehody pod vlivem alkoholu to muze napriklad resit
pojistovna vinika sporem o nahradu skody.

Omezeni rychlosti? Vrele doporucuji
http://www.autoweb.cz/d-fens-bezpecna-rychlost-dil-treti/ a projit vsechny
tri dily. Rychlost se ma ridit rozumem a ne znackou - a uz vubec ne plosne.
Opet - nezvladnuti rizeni vlivem vysoke rychlosti muze resit pojistovna...

STK? K cemu ze to je vetsine ridicu? Kolo mi muze upadnout i mesic po
navsteve STK, kde projdu bez vyhrad, brzdova hadice prave tak, kdyz neuvidim
na cestu, protoze mi popraskaj zarovky diky chybe v dobijeni, tak se to muze
stat naprosto kdykoli. Tak k cemu ze to STK je?

Nejsem pro jakakoli bolsevicka narizeni, jsem pro osobni zodpovednost ridice
s tim, ze za sve jednani bude nest nasledky. Ale kriminalizovat ho
preventivne nehodlam a povazuju to za bolsevicke svinstvo.

Pavel Kutina