OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Srpen 31 16:25:16 CEST 2011

To je naprosta demagogie.

Me zajima

1) jak si davate bacha 115m dopredu - pokud jedete 50km/h tak budete
vsechny dost brzdit - tomu se rika ohleduplnost, ze
2) jak vite, ze behem tech 115m nebude dalsich 60m ledova plotna
3) proc jste vynechal z testovaci drahy prave mokry led (velmi casta
situace na nasich silnicich), kde zimni gumy s molicou jsou rozdil proti
letnim jako prase
4) co je mi platne ze vam pojistovna nic neda (protoze mate letni) kdyz
me prizabijete - to si fakt muzu rict - ted si to vyzral, jak jsem sice
zmrzacenej na celej zivot, ale jemu to pojistovna nezaplati - takze mu
obstavi plat a bude mi splacet 1000Kc mesicne bolestne - fakt super

tyhle zodpovedne co si davaji pozor kazdou zimu tahaji kazdej druhej den
nahore ve Strazkovicich  - celou cestu sucho, takze kazdej kilo a nahore
pulkruhova zatacka zakoncena snehovou nafoukanou plotnou v ruznem stupni
umrznuti - na zimnich gumach to stihnete v prvnim ctvrtkruhu v pohode
ubrzdit, abyste to dotocil, na letnich si muzete vybrat bud strechu
vlevo nebo vejlet na pole vpravo se skokem

Uz to tu nekdo psal, podle tohodle muze zrusit STK, predpisy, semafory
atd - v podstate vzdycky se da jet s rozumem a nejak se domluvit.

--
S pozdravem
Radek Vicek