OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...)

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Srpen 31 16:25:01 CEST 2011

Na základě plošných nařízení, kdy se někdo dostal ke korytu většinou
nepříliš čistým způsobem a pak začne diktovat miliónům lidí co dělají
špatně a jak to MUSÍ dělat, se svět pomalinku ocitá v morálně ekonomické
žumpě. Bez jakékoliv zodpovědnosti, bez sebemenšího trestu a mnohdy za
nadšeného tleskání davu i když si myslím, že ty "davy" budou zatraceně
řídnout ;-), ale zůstanou.
Mimochodem, co se stane za pár let pokud FV elektrárna nedokáže vyrobit
samu sebe bez dodatečných zdrojů energie.
S pozdravem,
		Miloš Dašek