OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...

Středa Srpen 31 14:37:17 CEST 2011

2011/8/31  <ferman na centrum.cz>:
> Zimni gumy vychazeji lepe na souvisle vrstve snehu pri teplotach pod 0, tech 10 dni v roce kdy to u nas nekterych oblastech je lze rozdil kompenzovat snizenim rychlosti o 15%.
> Nicmene prodejci a pneuservisy potrebuji prodavat a vysledek znate.

V kterých oblastech? Minulou zimu ležel sníh v Kolíně dva měsíce v
kuse (a možná i dýl). A přitom Kolín neleží v Jizerských horách jako
Liberec. A fakt by mě zajímalo, čím kompenzuju to, že se mi na letních
nepodaří vůbec se rozjet. A i to snížení rychlosti bych viděl spíš tak
na 50% (tj. 30 místo 60 km/h) + bonus v podobě staženýho zadku a
slušně plavajícího auta. A co teprv ta marná snaha vyjet zasněženej
kopec.

P.K.