OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...

Středa Srpen 31 14:21:20 CEST 2011

2011/8/31 René Damek <rene.damek na gmail.com>:

> Taky zadna vyhra. Kdyz vidim ten mini-mikro USB konektor a ze bych ho
> mel denne zastrkavat, tak se to brzy rozpadne.

Mini USB mi přijde docela bytelnej (osobně mám taky takovej mobil asi
rok a doteď se mi to nerozpadlo), některý výrobci mobilů používají na
první pohled chatrnější konektor. Problém je, že mobily jsou
placatější a placatější, takže mini USB je pro ně moc velký konektor a
přechází se postupně na mikro USB (podle mě zbytečně, protože mezi
mini a mikro USB není co do velikosti zas takovej rozdíl).

P.K.