OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Středa Srpen 31 10:41:03 CEST 2011

Ale take vysavace sa predsa uz dlho robia a cim dalej, tym viac
pouzivaju, lem ich ludia inak volaju...
Co take roboticke vysavace, ktore vysavaju dlho a ich prikon je pocas
nabijania rovnomerny, nizky, dlhodoby, ...

;-))

EKO-uradnici-teroristi by sa mohli zamysliet nad vylepsenym HDO, ked v
case ked zasvieti slniecko na FV panely a je spicka vyroby sa okamzite
zapnu vsetky spotrebice v oblasti a vyrobenu energiu spotrebuju, ked
slniecko zajde za mrak, tak sa vsetko povypina, vyroba je mensia,
spotreba tiez...

A okrem povinneho vykupu pre rozvodne zavody pre EKO energiu by mohli
zaviest aj povinny odber pre odberatelov - ked je energie spickovo
viacej, musis odoberat...
Napriklad taky kavovar - nastavis a cakas, kym na FV zasvieti slnko.
Ked zasvieti, kanvica sa zapne, zohreje vodu, ked to nestihne, tak sa
vypne a caka sa na dalsie zasvietenie slniecka.
Usetri sa spolocne energia ( ved ta zo slnka je zadarmo ), voda ( ked
nezasvieti, kava nebude, usetri sa kava...

Dnes mam rypavicnu naladu, uz idem sklopit usi a pracovat...

Dodo