MECH - Obrabeni plexi

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Srpen 31 09:58:45 CEST 2011

Důležitá je ostrá fréza. Sám mám vyhrazenou jednu sadu fréz jenom na
plasty. Používám dvoubřité se zvětšenou mezizubovou mezerou, ze
slinutého karbidu, povlakované, určené pro hliník.

Jinak viz předchozí odpověď, snažit se o co největší průřez špony.
Moje řezné pomínky například fréza 8 mm, 10000 otáček (stroj víc
nedá), posuv 3600 mm/min, hloubka nebo šířka záběru max. 1/3 průměru.

Ales Prochaska