LCD s vacsim rozlisenim a nizsou spotrebou

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Srpen 30 14:30:06 CEST 2011

Kolegovia,

celkom som si oblubil displeje EADOGM128, ktore som kupoval trebars z
SOS (http://www.sos.sk/?str=371&artnum=60676). Maju rozlisenie 128x64
pixelov, ovladanie po SPI, spotreba radovo stovky uA. Velkost prijemna
- tenke je to par milimetrov, technologia COG.
Teraz by som chcel nieco s vacsim poctom pixelov, hlavne vo vodorovnej
osi, povedzme nieco ako 200x100 pixelov a viac. Bezne su displeje
240x128 pix, ale vyzeraju asi takto
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=72149 teda pomerne velke a hrube
kusy (nie je to COG), co je ale najhorsie je ich spotreba - okolo
40-50mA. Kupil som si dva podobne typy a oba sa spravaju cca rovnako.
Funguju, ale vela zeru (podotykam ze bez podsvietenia) - cca 45mA. Ja
by som chcel spotrebu max. 5mA.
Chcel by som nieco ako ten EADOGM128 (spoteba, hrubka), ale s vacsim
mnozstvom pixelov.
Poznate nieco take?

Dakujem,

J.S.