Lacne a "hlupe" telefony

Úterý Srpen 30 13:23:48 CEST 2011

2011/8/30 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>:

> Počkat, tak to tam donedávna snad ještě nebylo, ne? Vždyť já platím za
> rádia v mobilech jako vzteklý a jsem si jistý, že jsem se na to díval.
> Jak je tohle možné?

Asi nějaká novela:

http://sagit.cz/pages/sbirkatxt.asp?zdroj=sb10132&cd=76&typ=r

A myslím, že jsem někdy někde čet, že mobil stejně funguje jako rádio
jen s připojenými sluchátky, bez nich to tedy není "zařízení technicky
způsobilé..." (To se netýká mobilů z dealextreme s teleskopickou
anténou.)

P.K.