Vesely zazitek s Li-Pol

Úterý Srpen 30 10:24:12 CEST 2011

Kdysi jsem četl, že LiPol baterie může mír jakýkoliv tvar, což je
jedna z hlavních výhod - může vyplňovat různé nepravidelné dutiny v
zařízení. Využívá se to vůbec v praxi? Viděl kdysi jsem jen nějaký
mobil (Alcatel OT302?), kde hmota baterie vyplňovala zadní kryt, který
nebyl obdélníkový, ale měl tvar mírného lichoběžníku.

P.K.