Vesely zazitek s Li-Pol

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Úterý Srpen 30 08:40:54 CEST 2011

Ahojte, nedavno som tu napisal podobnu skusenost v inom vlakne, len
mne sa aj chytili, aj so znacnou skodou.... Nechcem sirit poplasnu
spravu na rano :-), ale vsetko nasvedcuje tomu, ze kazdy by mal vo
vlastnom zaujme povazovat LiPolky za horlavinu a podla toho s nimi
patricne zachadzat a skladovat. Pouzival som ich na mnohych miestach
(domovy zvoncek, v aute...) ale pre tieto ich vlastnosti sa osobne
zriekam ich vyhod ako male samovybijanie apod. a nahradzujem ich
novymi NiMH s malym samovybijanim.

Martin