MECH - upichování na soustruhu - něco dělám blbě

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Srpen 30 08:15:40 CEST 2011

Když jsem dostal držáky plátků, které byly vysoké, tak jsem je dal
kamarádovi, aby mi je ve fabrice zbrousil na magnetce na potřebnou výšku
(spodní plochu).

Při upichování je potřeba jednat mazat, a za druhé tam nervat ten nůž
najednou, ale tu drážku rozjíždět. Tzn. zapíchnout (podle upichovaného
průměru) tak 2-3mm, vyjet, posunout o 0,5mm doleva, zapíchnout, vyjet,
posunout zpátky doprava, atd. Potom se nůž v drážce nedře o boky,
nevydává žádné pískání a podobné zvuky. Takhle se dá upíchnout bez
problému cokoliv :-)

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info