RE: MECH - upichování na soustruhu - něco dělám blbě

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Srpen 29 17:27:36 CEST 2011

On Mon, 29 Aug 2011, Kručinský Ladislav wrote:

> Blbě jsem se vyjádřil - nejsem si jist, zda upínací přípravek na RADECO
> plátky mohu použít do tohoto soustruhu - spodní plocha prostoru pro nůž
> je 8 mm pod osou a ty upínací přípravky mají všechny nejmenší výšku 10
> mm. Je možné, že plátek je v nich "podsazený" ale z fotek to není
> poznat, máte někdo zkušenost s upnutím těchto držáků do soustruhu pro
> nože 8x8 ?

Aha uz chapu. Ja mam soustruh kde se uvadi noze 10x10 a pouzivam ten drzak
na 10mm platky. Mam ho vypodlozeny hranolem 8x8 sestrouhnutym na 7.7 takze
mi brit platku vychazi v ose. Do suportu mi to tak akorat vleze, ten
platek je uz jako ven ze suportu z boku. Predpokladam ze do toho Vaseho
by se ten drzak na 8mm platky dal dat podobne.