RE: MECH - upichování na soustruhu - něco dělám blbě

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Srpen 29 15:07:00 CEST 2011

On Mon, 29 Aug 2011, Kručinský Ladislav wrote:

> Ahoj a děkuji všem za reakce.
> Vyplývá z toho, že je to opravdu problém, takže pro mně důležitý dotaz:
> Čím se má mazat mosaž při obrábění / upichování ?

Podle mne nicim, mozaz se narozdil od medi nelepi a krasne klouze..

> Na některé rady si dovolím zareagovat:
> - držák na RADECO plátky se bohužel nedělá pro rozměr 8x8

Radeko 8x8 neni platek, na to neni treba drzak. Platek je 8x1.8 nebo
10x2.5 a ma lichobeznikovy tvar (spodek je uzsi) takze se nemusi stranove
podbrusovat. Proto je treba drzak protoze platek neuchytite v suportu.