Re: MECH - upichování na soustruhu - něco dělám blbě

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Pondělí Srpen 29 14:14:33 CEST 2011

Bohuzel to co mate pujcene neni soustruh, ale parodie na soustruh z toho plyne nizka tuhost a nemoznost poluzivat "noderni" "velke" noze
Radeco pouzit pujde, ale vybrousit to musite do spicky , cili zadne kopito a popravde to musite mit v ruce, na brouseni upichovaku jiz musite byt pan nastrojar a ne to delat prvne.
To vam ais moc nepomuze tak rada realna.
- upichije se v ose , pokud to nejde tak pod osou nad osou NE
- mazat mazat a mazat,
- kratsi nuz trochu kompenzuje chybejici tuhost.

Ferman

P.S. Kdyz prisla rec na soustruh, muze mi nekdo vysvetlit proc dnes nikdo nedela male soustruhy z litinovym sasi, se slzou v oku vzponinam na predvalecny sosutruh na kterém jsem pracoval na stredni , idealni stroj tuhost jak u velke masiny, precizni krasny stroj , kdyz to srovnam s temito "soustruhy" je to jako srovnavat kolobezku a F1.