Vesely zazitek s Li-Pol

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Srpen 28 16:25:29 CEST 2011

A nebude to prave tim, ze byly plne nabite? Li-Po by se mely skladovat
nabite na napeti 3,8V, cca 60% kapacity.
Take existuji bezpecnostni sacky na skladovani aku, mely by zabranit pozaru.

Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kutina
Sent: Sunday, August 28, 2011 2:02 AM
To: HW-news
Subject: Vesely zazitek s Li-Pol

Tak si tak sedim v dilne, dodelavam ocas vetrone a najednou se mi za zady
ozve hlasite syceni a line se tam odtud smrad (velmi vzdalene podobny
jahodam). Par modelarsky Li-Pol se mi takhle po dilne povaluje, ale tohle
byly ty nejmensi, 2S 240mAh, sycely, zahrivaly se, smrdely. Trochu zvlastni
na tom je, ze ty baterie byly asi rok a pul stare, maji nabehano asi deset
cyklu, pri uskladneni pred necelymi tremi mesici byly nabite a odlozil jsem
je do police, kde na ne nesaham, niceho se nedotykaji (tedy krome te
drevotriskove police), maji relativne stabilni teplotu (dneska asi 26
stupnu) - proste nevidim jediny duvod k takovemuto zakernemu samovolnemu
jednani.

Trochu me desi, ze tam mam baterie podstatne vetsich kapacit - a ze u toho
priste nemusim byt, dilnu mam samozrejme skoro celou horlavou (plasty,
drevo, balsa, balsovy prach, laky, lepidla, rozpoustedla - proste normalni
dilna) a nejak nevim, jak ty ostatni baterie (z teze serie mam jeste dva
dvojclanky) uskladnit nebo osetrit.

Mate nekdo tip, pripadne umite nekdo vysvetlit takovehle chovani Li-Pol?

Diky.

Pavel Kutina