Vyber laminatoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 27 15:12:13 CEST 2011

Ten napad s kontaktnim grilem se mi docela libil, ale chtelo by to nejak
doresit rovnomernost pritlaku. Podle me by se to dalo resit nejakou
pruznou vrstvou mezi vyhrivanou topnou deskou a tistakem s priplaclym
artworkem. Chtelo by to nejakou tlustou (tak 2mm) silikonovou folii.

Po praktickem seznameni se svym prvnim laminatorem v zivote se
asi pokorne vratim k zehlicce. Jen si na to mozna koupim nejakou
svou (at ji porad neberu zene) a dodelam dovnitr napevno K-termoclanek.
Ta zehlicka je takova operativni - pritlacim kde chci a jak chci silne.
Navic ma slusny vykon a tim padem rychly start, diky znacne tepelne
setrvacnosti se da zajistit stabilita teploty.

Asi si k tomu ale dodelam "rucni valecek" - neco podobneho, jako je
treba malirsky valecek, pouziju na to nejaky 10-15 cm kus zapekaciho
valce ze stare kopirky. Takze pak to bude znamenat nahrat to zehlickou,
prejet tam a zpet valeckem, a to tak 2-3x zopakovat. Pripadne mozna
zkusit i neprimy ohrev tim, ze na desku polozim valecek a zhora na
neho pritlacim zehlicku. Pokud to ten valecek tepelne vydrzi, tak by to
mohlo velmi slusne fungovat.

Ta zehlizkova metoda je navic hodne rychla, pokud se to laminatorem
prohani 10x, tak za tu dobu to mam zehlickou nejen zapecene, ale
uz mam i odmoceny papir a mam vykourenou pulku vitezneho doutniku.

Petr

From: "Kubat Tomas" <tomas_k na comap.cz>

mame v praci "presnou troubu"(horkovzduska+pid regulator) , tak si pujde
vyzkouset prenos z alobalu na dps, zavreny mezi dvema
al, dural atd. deskami stahnutymi sverkami k sobe. porad mi pripada, ze
vytunit kontaktni gril bude jednodussi nez nejakej
laminator. nebo mi neco u toho porovnani gril/laminator unika ?
tomik.