[OT] Cena snimacu do fotaku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Srpen 26 23:42:33 CEST 2011

Aha tak, este ta redukcia...

V Prahe som presne s tymto kolegom bol na Amperi 2010, tento rok nam
to nevyslo, hoci bol Amper blizsie - v Brne. Mozno sa este podari :-)

OK, to bola odbocka, redukciu by som na pokusy mozno aj riskol kupit.
Ak je velka pravdepodobnost, ze to zafunguje, fakt by som do
buducnosti uvazoval aj o tele.

miro