[OT] Cena snimacu do fotaku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Srpen 26 22:25:38 CEST 2011

2011/8/26 Martin Electro <electromartin7 na gmail.com>:
> Pridam sa lebo fotim tiez od mala s roznymi fotakmi vcetne Zenitu a
> zakotvil som pri Pentaxoch. Stare poctive skla su vacsinou fajn,
> Helios 58mm zo Zenita je slusna trieda - mal som ho cez M42 adapter na
> svojej DSLR.

To sa vazne da? Mam Zenit 11, t.j. zakladneho Heliosa, okrem toho
Jupiter x/135 (clonove cislo nepamatam, som teraz mimo) a
praktica/pentacon (opat nepamatam) 4/200. Mam aj sovietsky
telekonvertor 2x.Vsetko M42. Tie objektivy boli na kinofilm super
(telekonvertor mal muchy..). Digitalne mam len kompakty, zrkadlovku
som zatial neriesil - az tak sa foteniu nevenujem. Len niekedy je mi X
rokov nevyuzitej techniky luto. Mozno by som pouvazoval nad telom
zrkadlovky, kde by sa tieto objektivy dali pouzit. Mozte mi prosim
napisat, ake tela a aku redukciu si pozriet?

dakujem,
miro