Vyber laminatoru

Kosta info na mcu.cz
Pátek Srpen 26 17:12:00 CEST 2011

Dne 26.8.2011 16:02, Petr Labaj napsal(a):
> Dik, ze jste napsal o laminatoru Peach PL720, to je ten, co jsem se na
> neho puvodne ptal.
> Kdyz pisete, ze jste oddelil vyhrivani prednich a zadnich valcu, tak to asi
> znamena, ze to ma neprime vyhrivani valcu, nikoli jen topne desky nad
> projizdejicim materialem. To je teda hodne dobra zprava, u laminatoru
> za tuhle cenu.
>
> Kdybyste jeste napsal o jeho pripadne schopnosti prujezdu tlusteho
> materialu (cuprextit 1.6 mm), bylo by to krasne. A kdybyste dokonce
> udelel nejakou fotku vnitrku, tak by to bylo uplne dokonale.

> [...]
Sorry prsty byly rychlejší než hlava :)

peach PL720 má sice 4 válce, ale vyhřívání je mezi nimi - horní a dolní,
nevím proč jsem si vsugeroval, že to je přední a zadní :( topení mám buď
horní. nebo dolní, nebo obě. Mám odpojeny interní termostaty a místo
nich jsem použil tento z DX
http://www.dealextreme.com/p/digital-temperature-controller-66334 - je
to kanon na vrabce, ale měl jsem ho a za tu cenu bych to jen stěží
ubastlil s něčím jiným. Lamínátor bez problémů vezme DPS 1.6mm -
válce jsou uloženy pružně. Fotky a popis bude tak do týdne na mcu.cz -
tedy pokud se vrátím z chalupy

Co se týče teploty - při vyšších teplotách se toner tavil - rozpíjel,
ale nejspíš bude záležet na typu tiskárny, toneru, tlaku, teplotě a
transportním mediu. Je to úloha s řadou proměnných :)

Četl jsem někde, že výborné výsledky lze dosáhnout s podkladovým papírem
pro samolepící tapety, ale to jsem zatím netestoval,

S pozdravem
Kosťa