[OT] Cena snimacu do fotaku

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Srpen 26 14:17:27 CEST 2011

Kdyz jsem prechazel ze Sonky na Nikon (trochu hekticky) tak jsem nemel
jste prehled co bych od Nikonu vlastne chtel za skla. Vzal jsem si proto
nikanckej UZ 18-200 abych mel cim fotit aspon ze zacatku.
Dost lidi se mi chechtalo, ze jsem si fakt polepsil. Ale dodnes povazuju
tohle sklo za nejlepsi kup. A je take nejvic pouzivane - dnes je trvale
nasazene na D5000 - tuhle sestavu taha cela rodina. A na druhem tele
D300 mam nasazenou vetsinou bud pevnou 300/4 a nebo Tokinu 11-16.

Nekteri z tech co se mi chechtali si od te doby podobne UZ take poridili.

Radek Vicek