[OT] Cena snimacu do fotaku

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Pátek Srpen 26 12:15:49 CEST 2011

Teoreticky s tebou mozem len suhlasit, ale prakticky ked si chcem
kupit pevne ohnisko ku svojej DSLR tak rozdiel medzi novym tipom a
starsim napr z ebay je minimalne 1:5, casto aj viac. Nafotil som mnoho
testovacich vzorcov, dokonca som skusal niektore skla aj s kvalitnym
teleconvertorom 1,4x (medzi objektivom a telom) a fotky boli s
vynikajucim kontrastom, absolutne bez aberacie, fringing, vinetacie
atd, atd...

Myslim, ze je to o tom kto kolko chce/je ochotny do toho investovat.
Co sa tyka antireflexnych vrstiev, tak napr. SMC vrstvy od Pentaxu su
legendarne uz desatrocia.

Martin