[OT] Cena snimacu do fotaku

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Srpen 25 21:31:34 CEST 2011

Tak u primeho porovnani zrcadlovky s kompaktem hraje roli pouzity objektiv
na te zrcadlovce a hrst dalsich nastaveni jen na tom 300D (jako je nastaveni
kontrastu a ostrosti). Jestli to bylo focene s tim setovym 18-55 prvni
generace, tak ten byl (s mirnou nadsazkou) o malo lepsi, nez lahvove sklo
(ale trochu prehanim, obcas ho jako nouzovku pouzivame dodnes).

Co se tyka sumu (to byl primarni duvod toho meho povzdechu), tak bohuzel na
tehle fotce nevidim sum ani na jedne polovine, coz je trochu prekvapive,
protoze na tech puvodnich vzorcich u Nikona videt v tmavych partiich je -
tady se zrejme podepsalo to zmenseni maskovanim sumu. Dalsi vec je, jak byl
ten original zmensovan - ten Nikon ted vypada minimalne srovnatelne, co se
tyka kontrastu, tak i lepe, coz bych u tech puvodnich vzorku necekal.

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 25. srpna 2011 20:45
Předmět: Re: [OT] Cena snimacu do fotaku

25.8.2011, 20:32:21

Zkusil jsem to porovnat canon eos 300D / Nikon P7000
https://picasaweb.google.com/101353716514647336313/Test#5644862923645872178
A prijde mi ten nikon o trosku lepsi. A to je jeste canon v nativni
velikosti a nikon zmensenej coz mu jiste na kvalite neprida.
Na druhou stranu, je canon o 7 let starsi, coz je hrozne dlouha doba.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz