[OT] Cena snimacu do fotaku

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 25 20:45:54 CEST 2011

 25.8.2011, 20:32:21

Zkusil jsem to porovnat canon eos 300D / Nikon P7000
https://picasaweb.google.com/101353716514647336313/Test#5644862923645872178
A prijde mi ten nikon o trosku lepsi. A to je jeste canon v nativni
velikosti a nikon zmensenej coz mu jiste na kvalite neprida.
Na druhou stranu, je canon o 7 let starsi, coz je hrozne dlouha doba.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz