[OT] Cena snimacu do fotaku

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 25 18:59:05 CEST 2011

 25.8.2011, 18:49:56

Porovnejte napr. (S9100 je americke oznaceni S9600)
http://www.imaging-resource.com/PRODS/S9100/FULLRES/S9100hSLI0100.HTM
http://www.imaging-resource.com/PRODS/S9100/FULLRES/S9100hSLI0800.HTM
a napr. Nikon P7000
http://www.imaging-resource.com/PRODS/P7000/FULLRES/P7000hSLI00100.HTM
http://www.imaging-resource.com/PRODS/P7000/FULLRES/P7000hSLI00800.HTM
Stahnete si ty fotky v originalni velikosti, zobrazte 1:1 a
porovnejte.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Dawid Ferenczy napsal:

> Puvodni    zprava    "Re:    [OT]   Cena   snimacu   do   fotaku"   od   "gatilo
> (hw-list na list.hw.cz)" z 24. srpna 2011, 18:49:22,
> msgid:497316831.20110824184922 na centrum.cz (1662 bajtu):

g>>  24.8.2011, 17:52:03

g>> Tady tezko radit, jde o dost specifickej fotak. Jsou lidi kteri
g>> tvrdej, ze je to nejlepsi fotak, kterej Fuji vyrobil.
g>> Ma celkem slusnou optiku (az na aberaci), dobre se ovlada, vyklopnej
g>> dispey a tuzkove baterky.
g>> Na druhou stranu, celkem velkej a tezkej, nema OS a kvalita fotek ve
g>> srovnani s dnesni konkurenci dost zaostava.