Jaky gigabitovy switch?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 25 16:22:10 CEST 2011

On Thu, 25 Aug 2011, ferman na centrum.cz wrote:

> Poohlizim se po novem sw pro svou sit a nejak nemohu najit nic co by mi vyhovovalo.
> Pozadovane parametry
> -16 az 24 portu  1Gb
> - na 8 (4) portech PoE
> - provedeni bez aktivniho chlazeni
> - minimalni vlastni spotreba
> - akceptovatelna cena do 5000Kc bez DPH

Schvalne pak napiste co jste nakonec vybral. Ja bych rekl ze sehnat PoE
switch bez vetraku nebude snadne, to by musel byt nejaky ktery opravdu
podporuje PoE jen na malo portech, obvykle se ty PoE switche snazi
obslouzit vsechny porty a to pri 16W na port a 24portech vyzaduje zdroj
tak 400W . To bez vetraku nejde.

> Koukal jsme treba na Cisco SG200-26 , bohuzel ma vetrak a i kdyz
> SG200-26 stoji kolem 4000Kc SG200-26P to same s PoE jiz stoji 9000Kc

To je za ten velky zdroj...