RE:Jaky gigabitovy switch?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 15:36:48 CEST 2011

Cenove rozdily mezi PoE a ne PoE switch u Cisca jsou strasne, jeste markantenjsi to je u SG200-08,  ne PoE poridite pod 1000Kc a PoE pres 4k Kc.
Sw odpovidajici vasim pozadavkum asi nesezenete, resenim muze byt SG200-08P + nejaky druhy levny 16 porotvy sw bez PoE.
Pokud chcete slusnou spotrebu tak SG200-26 nebrat,v klidu zere tusim 32W, priti 8W u SG200-08

JK

>Poohlizim se po novem sw pro svou sit a nejak nemohu najit nic co by mi vyhovovalo.
Pozadovane parametry
-16 az 24 portu  1Gb
- na 8 (4) portech PoE
- provedeni bez aktivniho chlazeni
- minimalni vlastni spotreba
- akceptovatelna cena do 5000Kc bez DPH
 Poradite?

Koukal jsme treba na Cisco  SG200-26 , bohuzel ma vetrak a i kdyz SG200-26 stoji kolem 4000Kc SG200-26P to same s PoE jiz stoji 9000Kc

Ferman