[OT] Cena snimacu do fotaku

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Čtvrtek Srpen 25 15:27:46 CEST 2011

Puvodni  zprava  "RE:  Re[2]:  [OT]  Cena snimacu do fotaku" od "Jaroslav Meduna
(hw-list na list.hw.cz)" z 24. srpna 2011, 15:34:40,
msgid:002401cc6262$947b5710$bd720530$@mikroklima.cz (1947 bajtu):

JM> Aktualne pouzivam FinePix HS10 a pokud ho budu hodnotit jako druhy fotak pro
JM> BFU,  kdy  vam  dela radost foceni a neocekavate kvalitu prave zrcadlovky (a
JM> ocenite  par  blbinek, ktere zase zrcadlovka nema), je to OK. Drive jsem mel
JM> jeste  jine  modely  FinePix,  ale  co maji spolecne je, ze snimac je jejich
JM> vlastni  konstrukce  a  na  rozdil  od  jinych vyrobcu dobre zvlada zlutou a
JM> zelenou. JM

   Ted  jsem  koukal na FinePix HS20 a prijde mi tedy vyrazne lepsi, nez S9600 a
   to  za krapet nizsi cenu (za novy). Cim to muze byt? HS20 ma 30x opticky zoom
   (S9600 jen 10x), hlavne ma 2x stabilizator obrazu (S9600 zadny), vetsi rozsah
   citlivosti,  16  Mpx  (S9600  jen 10) a jeste je pro me vyhodnejsi pouziti SD
   karet,  ktere  mam do vice zarizeni. S9600 ma jen CF a xD, ty nemam zadne. xD
   jsou  navic  jen  male  (kapacitne)  a  CF  neprectu  ve  vestavene  ctecce v
   notebooku.

   Navic napr. FUJIFILM FinePix S4000 mi prijde parametry take vyrazne lepsi a
   stoji novy temer poovinu toho, co S9600 (napr.
   http://www.alza.cz/fujifilm-finepix-s4000-d231797.htm).

   Proc je novy S9600 tak drahy oproti jinym modelum stejneho vyrobce, kdyz ma
   horsi parametry?

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz