paralelni chod diod

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Srpen 25 13:09:19 CEST 2011

Poté, co jsem zase zpracoval tu HTML hrůzu (čtu a odpovídám z archivu),
Vám zkusím odpovědět...

> Mozem sa spytat, ako chcete v realnom tecnickom prevedeni
> (mechanicke usporiadanie chladica, krabica) zabezpecit rovnaku
> teplotu vsetkych diod? Kratkodobu aj dlhodobu..

Princip jsem popsal (Cu...). Přít se můžeme o to, co to je "stejná"...je
to prostě tak, že když budou diody shodné, rozdíl teplot dostatečně malý
a jednotlivé diody dostatečně předimenzované (tj. Ifav > Icelk/n, kde n
je počet diod), tak to fungovat bude.

Nehodlám slovíčkařit, oběd ještě nemám, kávu mít vůbec nebudu a mám i
dost práce.

> Inak si myslim, ze najlepsie je
> kupit jednu predimenzovanu diodu.

Myslím si to taky, proto ten namátkový odkaz. Ale není to nejsnažší a už
vůbec ne v každé drogerii...

---
Jirka