Vyber laminatoru

Branislav Schnierer smeckcems na gmail.com
Čtvrtek Srpen 25 12:55:09 CEST 2011

ja pouzivam Pozitiv a prachovym kazom sa mi dari celkom uspesne vyhybat tak,
ze hned po nastriekani plosak zavriem do krabice. Samozrejme, neda sa uplne
vylucit ze kazy nebudu, ale je ich len zopar a su lahko opravitelne fixom po
vyvolani.

S pozdravom
Brano