Vyber laminatoru

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 25 11:58:31 CEST 2011

Papír nechávám odmočit tak dvě minuty ve vodě s kapkou saponátu, potom
ho sloupnu. Drobné zbytky odstraním prstem či molitanovou houbičkou a
práškem na nádobí (když už jsem u toho dřezu...), někdy používám i
kartáček na zuby (ultrasoft). Až se divím, kolik toho ten toner snese.

Při používání papíru z časopisů je potřeba dávat pozor, aby stránky
nebyly moc umatlané :-)

Jirka