Vyber laminatoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 25 11:19:53 CEST 2011

Ciste financne by to mozna asi nebylo az tak vyhodne.
Konkretne napr. na dioda.cz vychazi A4 resistu na 24 Kc
(tj. cca 1.5 USD), nalaminovana jednostrana A4 stoji 140 Kc,
oboustranna 170 Kc, prazdny FR4 ve velikosti A4 pak stoji
obecne nejakych 80 Kc.
Rozdil mezi hotovou nalaminovanou deskou (140 Kc) a materialem
(80+24 Kc) neni moc vysoky, takze by se to za tech 35 Kc
navic skutene spis vyplatilo koupit hotove.

Ale vyhoda se mi zda v operativnosti. Kdyz mam cisty cuprextit
a potrebuju udelat krabicku, tak ji z neho proste spajim. Kdyz
potrebuju neco jednoducheho, tak to na tomtez cuprextitu udelam
toner-transferem. Pokud chci neco, na cem mi zalezi a co je
hodne huste, tak proste z lednicky vytahnu roli resistu, ustrihnu
kousek na miru, prilaminuju na nachystany prirez cuprextitu
a je to. Obcas potrebuju tenky cuprextit 1mm, nekdy jedno
a nekdy oboustranny - je to takove operativni.

A navic pokud se mi nahodou neco nepovede ve fotoceste,
tak proste sundam resist a nalaminuju ho na to znovu. Kdybych
pouzival jen hotove fotocitlive desky, tak ten kus musim vyhodit
(nejde treba az tak o penize, ale o pocit a zivotni prostredi).

Petr